10. Vrah se skrývá v poli
30 případů majora Zemana
Drama/Krimi
Země původu: Československo
Natočeno v roce: 1974
Délka: 1800 min
Režie: Jiří Sequens st.
Hrají: Vladimír Brabec, František Němec, Rudolf Jelínek, Jiří Lír, Ladislav Mrkvička, Vladimír Ráž, Miloš Willig, Radoslav Brzobohatý, Ilja Prachař, Jiří Holý, Jaromír Crha, Jaroslava Obermaierová, Ivana Andrlová, Radúz Chmelík, Stanislav Fišer, Miloš Vávra, Alena Vránová, Milada Vnuková, Renáta Doleželová, Emil Horváth ml., Josef Větrovec, Pavla Maršálková, Regina Rázlová, František Hanus, Zdeněk Dítě, Luděk Munzar, Petr Haničinec, Josef Langmiler, Jiří Adamíra, František Husák, Miroslav Masopust, Alena Kreuzmannová, Carmen Mayerová, Bohuslav Čáp, Václav Lohniský, Karel Augusta, Stella Zázvorková, Vladimír Stach, Petr Oliva, František Filipovský, Arnošt Faltýnek, Jan Faltýnek, Mirko Musil, Bedřich Prokoš, Josef Bek, Svatopluk Beneš, Karel Urbánek, Josef Kemr, Václav Kotva, Jiří Kodet, Jaroslav Mareš, Oldřich Vízner, Jiří Zahajský, Nina Popelíková, Míla Myslíková, Otto Lackovič, Josef Čáp, Radovan Lukavský, Luba Skořepová, Květa Fialová, Ota Sklenčka, Marcela Martínková, Eva Klepáčová, Marta Vančurová, Jiří Vala, Blanka Bohdanová, Jana Dítětová, Jaroslav Moučka, Alena Karešová, Jana Gýrová, Elo Romančík, Sylva Turbová, Štefan Kvietik, Viera Strnisková, Jan Teplý st., Jiří Kostka, Petr Kostka, Libuše Švormová, David Schneider, Světla Amortová, Vlasta Vlasáková, Petr Štěpánek, Miloš Nedbal, Jan Přeučil, Václav Švorc, Miroslav Zounar, Petr Skála, Libuše Geprtová, Josef Kubíček, Robert Vrchota, Valerie Kaplanová, Jiřina Petrovická, Helga Čočková, Václav Postránecký, Hana Maciuchová, Jiří Lábus, Oldřich Kaiser, Jaroslav Drbohlav, Oldřich Vlach, Hana Pastejříková, Iva Janžurová, Václav Voska, Jaroslav Cmíral, Josef Beyvl, Josef Somr, Ivanka Devátá, Jiří Hálek, Vladimír Salač, Jiří Bruder, Jindřich Narenta, Václav Sloup, Vilém Besser, Jan Kanyza, Martin Růžek, Vladimír Krška, Jana Paulová, Karel Hlušička, Gustav Heverle, Josef Koza, Oldřich Lukeš, Soběslav Sejk, Miroslav Nohýnek, Jitka Zelenohorská, Irena Kačírková, Miloš Kopecký, Milan Klásek, Ludmila Roubíková, Josef Vinklář, Jan Tříska, Jiří Krampol, Bohumil Šmída, Otakar Brousek st., Otakar Brousek ml., Josef Hlinomaz, Roman Hemala, Jiří Němeček, František Vicena, Jan Pohan, Ladislav Trojan, Antonín Hardt, Adolf Filip, Eduard Cupák, Gabriela Vránová, Jiří Klem, Jiří Pleskot, Raoul Schránil, Eduard Dubský, Jiří Adamec, Nelly Gaierová, Libuše Havelková, Jaromír Spal, Otto Budín, Božena Böhmová, Ľudovít Greššo, Milena Dvorská, Jan Skopeček, Svatopluk Skládal, Josef Chvalina, Bořivoj Navrátil, Petr Svojtka, Miriam Kantorková, Bohumil Švarc st., Svatopluk Matyáš, Josef Bláha, Ladislav Křiváček, Consuela Morávková, Zdeněk Řehoř, Andrea Čunderlíková, Jiřina Steimarová, Milan Sandhaus, Jaroslav Kepka, Antonín Molčík, Miroslav Moravec, Jana Andresíková, Vladimír Bičík, Oldřich Velen, Libuše Štědrá, Čestmír Řanda st., Karel Houska, Darja Hajská, Dalimil Klapka, Martin Štěpánek, Marie Logojdová, Nataša Kucová, Jarmila Smejkalová, Stella Májová, Alois Švehlík, Stanislava Bartošová, Vlastimil Čaněk, Bohumil Koška, Jaroslav Rozsíval, Tomáš Sedláček, Pavel Robin, Zdeněk Srstka, Karel Engel, Otakar Rademacher, Jaroslav Tomsa, Václav Kaňkovský, Jiří Smutný, Petr Kopřiva, Karel Fridrich, Lenka Machoninová, Vladimír Navrátil, František Jákl, Jiří Klenot, Petr Kment, Josef Kalena, Jindřiška Gabriela Preissová, Josef Zíma, Milan Kindl, Stanislav Litera, Anna Vaňková, Karel Peyr, Hana Hegerová, Simona Stašová, Ilona Jirotková, Jiřina Bílá, Jan Laibl, Vladimír Linka, Jaroslav Kašpar, Ladislav Krečmer, Jarmila Navrátilová, Evelyna Steimarová, Miloš Hlavica, Zdena Burdová, Kateřina Frýbová, Miroslav Jíra, Karolína Slunéčková, Rudolf Anders, Karin Düwel, Irene Fischer, Petr Smažík, Bohumil Smutný, Rudolf Kalina, Daniela Kolářová, Magda Dolejšová, Zdeněk Forejt, Rudolf Kamínek, Vladimír Pospíšil, Václav Procházka, Dagmar Pušová, Jana Robenková, David Čapek, Petr Gajdoš, Zdeněk Kutil, Jana Šumanová, Jiří Plachý ml., Ela Šárková, Jaroslav Jiřík, Alžbeta Mjartanová, Jaroslav Tvrdík, Otto Kinský, Karel Bělohradský, Willi Schrade, Ralph Boettner, Gerd Michael Henneberg, Hans Klering, Václav Mareš, Blažena Slavíčková, Zdeněk Mucha, Vlasta Jelínková, Miriam Chytilová, Vladimír Klemens, Karel Dellapina, Jana Viščaková, Věra Laňková, Jiří Růžička st., Josef Střecha, Václav Neužil st., Petr Skarke, Miloš Vavruška, Zdeněk Blažek, Josef Kudílek, Vlastimila Vlková, Milan Stehlík, Alois Müller, Marie Marešová, Luděk Kopřiva, Karel Effa, Václav Trégl, Věra Tichánková, Richard Záhorský, Jana Janěková, Lena Birková, Věra Kalendová, Jaroslav Heyduk, Jan Cmíral st., Běla Jurdová, Jiří Vitvar, Josef Němeček, Václav Bouška, Pavel Jiras, Marie Landová, Zdeněk Skalický, Eva Vlachová, Rudolfo Jimenéz, Cerezo Salazar, Maritza Peréz, Ruth Dubois, Miroslav Rous, Blanka Křížová, Ladislav Kazda, Petr Svárovský, Jiří Sequens ml., Jiří Kvasnička, Oldřich Janovský, František Horák, Daniel Rous, Libor Žídek, Miloslav Šindler, Zlata Adamovská, Kateřina Chárová, Filip Renč, Milan Friedl, Eva Sitteová, Vilém Kratochvíl, Gabriela Preissová, Gitte Viereck, Hugo Kaminský, Josef Abrhám, Vladimír Menšík, Blažena Holišová, Hana Talpová, Ivo Niederle, Karel Chromík, Jan Víšek, Oldřich Musil, Karolína Kubalová, Ferdinand Krůta, Zdeněk Braunschläger, Jiří Cimický, Petr Jákl st., Alex Jandouš, Vítězslav Jirsák, Jindřich Hrdý, Jiří Kalenský, Luďa Marešová, Vilemína Nejedlová-Skokanová, Petr Hanus, Ladislav Lahoda, Jan Sedláček, Josef Vondráček, Dagmar Veškrnová-Havlová, Eva Trejtnarová-Hudečková, Oto Ševčík
-
30 případů majora Zemana
- 1. Smrt u jezera
- 2. Vyznavači ohně
- 3. Loupež sladkého i
- 4. Rubínové kříže
- 5. Hon na lišku
- 6. Bestie
- 7. Mědirytina
- 8. Strach
- 9. Loď do Hamburku
- 10. Vrah se skrývá v poli
- 11. Křížová cesta
- 12. Kleště
- 13. Romance o nenápadné paní
- 14. Konec velké šance
- 15. Kvadratura ženy
- 16. Dáma s erbem
- 17. Prokleté dědictví
- 18. Bíle linky
- 19. Třetí housle
- 20. Modrá světla
- 21. Pán ze Salcburku
- 22. Tatranské pastorále
- 23. Šťastný a veselý
- 24. Klauni
- 25. Štvanice
- 26. Studna
- 27. Rukojmí v Bella Vista
- 28. Poselství z neznámé země
- 29. Mimikry
- 30. Růže pro Zemana
Komentáře
To je s vámi trápení, mrchy nenažraný, to je trápení... :-D
2024-07-13 08:38:37
Ani tenhle zoufalý pokus, nezakryje tvoji ubohost, di doprdele.
2024-04-13 10:34:16
Já jsem vložil tohle foto aby byl dobře vidět sloup a prostor lokálu vůči fotce, vy tímhle úplně znehodnocujete práci druhých!
2024-04-12 08:00:45
Miroslav
To není Oktávie ale škoda 440 Spartak
2024-03-16 12:10:23
Na záběru Daniel Rous. Ve stejném díle hraje jeho otec kapitána lodi, na které Hradec sleduje záškodníky.
2024-01-13 19:18:52
Na záběru v roli policisty Daniel Rous.
2024-01-09 15:48:20
Lipinski napsal:
Skvělý objev, jak si to našel?
Odpověď pro Lipinski: Nejvíce nepověděla sekvence v čase 57:49, kdy Zeman s pokřikem "Za mnou!" vbíhá od hlavní silnice na pole se stohem, při tom míjí polní cestu, kde parkují vozy a nad zadním kufrem modrého osobního vozu je vidět na kmenu stromu žlutá turistická značka... ,:-)
2023-08-20 07:55:21
ladak1 napsal:
Přátelé, myslím že není třeba hrotit emoce.
Já musim hrotit, a bez hrocení, by se nic nevynalezlo, neobjevilo atd. Proč když vložim záběr, vlezu kvůli němu do kolejí a pak se tam objeví úplně jiný, zdechlý, prťavý, vyfocený kalkulačkou a až následně vyfocený, jen chci vědět proč? Dosusd mi to nikdo nevysvětlil?
2023-08-14 09:24:50
Přátelé, myslím že není třeba hrotit emoce. Ten nový záběr Traktor před prodejnou jsem tam vkládal já po odvysílání posledního dílu. (Je na něm víc než na tom starším záběru, navíc je ta prodejna z jiného úhlu.) PC se rozhodl, že ten starší záběr smaže, to je jeho plné právo. Tvou původní fotku tam nechal, asi aby tam bylo aspoň něco, ale chápu, že se ti to nelíbí. Já když mám nějakou připomínku, tak napíšu mail přímo příslušnému administrátorovi, on vždycky zareaguje. Je to lepší než psát do komentářů, kde to může zapadnout. Buďme rádi, že se kluci o stránky starají, jinak bychom měli po zábavě :( Asi tak.
Cholerikkadan napsal:
Máš naprostou pravdu ! Můj screenshot nahradili jiným, ale moji fotku tam nechali. Nechápu proč.
https://www.filmovamista.cz/film/nalezenamista?id=11526-Agrometal&od=80&pocet=8&raditPodle=9&smerRazeni=0 (Traktor před prodejnou)
Snažím se fotit co nejvěrněji (pokud to jde), snažím se dodržet úhel, div si nelehnu na zem a k hovnu. Takže teď to vypadá, jako bych byl slepej a nevěděl odkud a jak fotit.
Lipinski napsal:
Teď už mou fotku můžete klidně smazat, když jste si, ke "svýmu" záběru, pořídil vlastní, lépe odpovídající záběr. Miniaturu, pořízenou předpotopní metodou ze zastaralýho přehrávače. Je rok ´23, existují programy, které dokáží zachytit plochu celé obrazovky, větší, než je rozměr poštovní známky. A já hňup, kvůli tomu lezl do kolejiště. A mažu loga, uparvuji obraz v psp, aby vypadal co nejlíp, ale tady je veškerá snaha marná. JBMNT!
2023-08-13 10:00:51
Přátelé, myslím že není třeba hrotit emoce. Ten nový záběr Traktor před prodejnou jsem tam vkládal já po odvysílání posledního dílu. (Je na něm víc než na tom starším záběru, navíc je ta prodejna z jiného úhlu.) PC se rozhodl, že ten starší záběr smaže, to je jeho plné právo. Tvou původní fotku tam nechal, asi aby tam bylo aspoň něco, ale chápu, že se ti to nelíbí. Já když mám nějakou připomínku, tak napíšu mail přímo příslušnému administrátorovi, on vždycky zareaguje. Je to lepší než psát do komentářů, kde to může zapadnout. Buďme rádi, že se kluci o stránky starají, jinak bychom měli po zábavě :( Asi tak.
Cholerikkadan napsal:
Máš naprostou pravdu ! Můj screenshot nahradili jiným, ale moji fotku tam nechali. Nechápu proč.
https://www.filmovamista.cz/film/nalezenamista?id=11526-Agrometal&od=80&pocet=8&raditPodle=9&smerRazeni=0 (Traktor před prodejnou)
Snažím se fotit co nejvěrněji (pokud to jde), snažím se dodržet úhel, div si nelehnu na zem a k hovnu. Takže teď to vypadá, jako bych byl slepej a nevěděl odkud a jak fotit.
Lipinski napsal:
Teď už mou fotku můžete klidně smazat, když jste si, ke "svýmu" záběru, pořídil vlastní, lépe odpovídající záběr. Miniaturu, pořízenou předpotopní metodou ze zastaralýho přehrávače. Je rok ´23, existují programy, které dokáží zachytit plochu celé obrazovky, větší, než je rozměr poštovní známky. A já hňup, kvůli tomu lezl do kolejiště. A mažu loga, uparvuji obraz v psp, aby vypadal co nejlíp, ale tady je veškerá snaha marná. JBMNT!
2023-08-13 10:00:51
Cholerikkadan napsal:
Můj screenshot nahradili jiným, ale moji fotku tam nechali. Nechápu proč...
To asi nikdo tady nechápe, vložíš pěknou fotku záběru a pak tam najdeš rozmazanou miniaturu, vyfocenou asi topinkovačem. Několik strašných záběrů se mi podařilo s adminem nahradit, měl jsem jich připravených spoustu, ale po takových zkušenostech, jsem od toho upustil. Třeba tady ty záběry z 30pmz, někdy z 90.let, kdy je vysílala placená čt, jsou tristní. Kolikrát se ani nedá pořádně porovnat nový záběr, s tim filmovym, pač tam neni skoro nic vidět :/
2023-08-11 08:32:18
sasorts napsal:
Pro fanoušky seriálu přidávám odkaz...
Skvělý objev, jak si to našel?
2023-08-11 08:25:36
Máš naprostou pravdu ! Můj screenshot nahradili jiným, ale moji fotku tam nechali. Nechápu proč.
https://www.filmovamista.cz/film/nalezenamista?id=11526-Agrometal&od=80&pocet=8&raditPodle=9&smerRazeni=0 (Traktor před prodejnou)
Snažím se fotit co nejvěrněji (pokud to jde), snažím se dodržet úhel, div si nelehnu na zem a k hovnu. Takže teď to vypadá, jako bych byl slepej a nevěděl odkud a jak fotit.
Lipinski napsal:
Teď už mou fotku můžete klidně smazat, když jste si, ke "svýmu" záběru, pořídil vlastní, lépe odpovídající záběr. Miniaturu, pořízenou předpotopní metodou ze zastaralýho přehrávače. Je rok ´23, existují programy, které dokáží zachytit plochu celé obrazovky, větší, než je rozměr poštovní známky. A já hňup, kvůli tomu lezl do kolejiště. A mažu loga, uparvuji obraz v psp, aby vypadal co nejlíp, ale tady je veškerá snaha marná. JBMNT!
2023-08-10 18:22:43
Pro fanoušky seriálu přidávám odkaz. Na letecké fotografii okolí Slap z 08/1975, lze v dolním levém rohu vidět SV směrem od kruhového lesíku filmový stoh.
https://ags.cuzk.cz/archiv/openmap.html?typ=lms&idrastru=WMSA08.1975.BENE96.17291&bz=-749805.12,-1072626.37
2023-08-10 09:11:25
Teď už mou fotku můžete klidně smazat, když jste si, ke "svýmu" záběru, pořídil vlastní, lépe odpovídající záběr. Miniaturu, pořízenou předpotopní metodou ze zastaralýho přehrávače. Je rok ´23, existují programy, které dokáží zachytit plochu celé obrazovky, větší, než je rozměr poštovní známky. A já hňup, kvůli tomu lezl do kolejiště. A mažu loga, uparvuji obraz v psp, aby vypadal co nejlíp, ale tady je veškerá snaha marná. JBMNT!
2023-02-12 10:21:51
pavel
*,2 hospoda ve které Zeman objeví Ferdu vosádku je pravděpodobné hostinec u slovanské lípy na Žižkově
2023-01-19 22:10:38
Jirka
Fakt je ta hájenka v Mníšku pod Brdy? Já jen, že okolo roste bolševník a ten je výsadou západních Čech.
2022-08-01 22:01:25
Fotka vyměněna
Ladislav2 napsal:
JJ, byl jsem moc blízko domům. Sjedu to vyfotit ještě jednou. honzach7 napsal:
To je nějaké nedorozumění. Záběr je točen z parkoviště naproti Janouchově 5. Protože je kamera namířena šikmo k bloku, vidíme Janouchovu 9, následuje naprosto evidentní odsazení, a za odsazením pak vidíme Janouchovu 11 a 13. Zatímco fotografie byla pořízena daleko blíž k bloku, přímo v Janouchově ulici, a vidíme na ní Janouchovu 5, 7 a 9, teprve potom to odsazení, a Janouchova 11 a 13 už jsou kdesi na okraji. Fotografie zkrátka vůbec neodpovídá záběru.
2022-04-05 08:42:04
JJ, byl jsem moc blízko domům. Sjedu to vyfotit ještě jednou. honzach7 napsal:
To je nějaké nedorozumění. Záběr je točen z parkoviště naproti Janouchově 5. Protože je kamera namířena šikmo k bloku, vidíme Janouchovu 9, následuje naprosto evidentní odsazení, a za odsazením pak vidíme Janouchovu 11 a 13. Zatímco fotografie byla pořízena daleko blíž k bloku, přímo v Janouchově ulici, a vidíme na ní Janouchovu 5, 7 a 9, teprve potom to odsazení, a Janouchova 11 a 13 už jsou kdesi na okraji. Fotografie zkrátka vůbec neodpovídá záběru.
2022-04-03 10:09:08
To je nějaké nedorozumění. Záběr je točen z parkoviště naproti Janouchově 5. Protože je kamera namířena šikmo k bloku, vidíme Janouchovu 9, následuje naprosto evidentní odsazení, a za odsazením pak vidíme Janouchovu 11 a 13. Zatímco fotografie byla pořízena daleko blíž k bloku, přímo v Janouchově ulici, a vidíme na ní Janouchovu 5, 7 a 9, teprve potom to odsazení, a Janouchova 11 a 13 už jsou kdesi na okraji. Fotografie zkrátka vůbec neodpovídá záběru.
2022-04-03 09:31:22
Trochu by som poopravil čo zámok v seriáli predstavoval. Jednalo sa o bývalý zámok baróna Koniga - dočasný "blázninec" pre duševne chorých nemeckých vojakov, ktorí čakali na odsun z Československa.
Lipinski napsal:
O žádnym "sanatóriu" zde nemůže být ani řeči, ani v seriálu, natož ve skutečnosti. V seriálu zámek posloužil pouze jako dočasný azyl zajatým německým vojákům, před odsunem zpět do vlasti. Ve skutečnosti, byli přísně střeženi na venkovskym statku, za dozoru tehdejší revoluční gardy, spolu s vojáky rudý armády. Podobnou lstí, jako v seriálu, se jim však podařilo uprchnout, ale zradou několika z nich, byli záhy dopadeni.
2021-11-04 08:21:00
O žádnym "sanatóriu" zde nemůže být ani řeči, ani v seriálu, natož ve skutečnosti. V seriálu zámek posloužil pouze jako dočasný azyl zajatým německým vojákům, před odsunem zpět do vlasti. Ve skutečnosti, byli přísně střeženi na venkovskym statku, za dozoru tehdejší revoluční gardy, spolu s vojáky rudý armády. Podobnou lstí, jako v seriálu, se jim však podařilo uprchnout, ale zradou několika z nich, byli záhy dopadeni.
2021-11-03 13:47:13
Miroslav Hauer
Nemůže to být na zámku Libochovice. Podobně jako u záběru okno. Zde nesouhlasí zábradlí a v dalším záběru jsou opět dvě okna vedle sebe. Což není na zámku Libochovice.
2021-09-26 06:08:26
Miroslav Hauer
To není správně. Tento záběr nemůže být na zámku v Libochovicích, Nesouhlasí okna. Na záběru jsou dvě okna vedle sebe. Ve skutečnosti je tam jen jedno.
2021-09-26 06:05:44
To že automobil jede opačným směrem z Karlových varů na Prahu není jedinou chybou tohoto záběru. Chybou je i vlastní lokace na silnici I/6 u Žalmanova, jedná se totiž o přeložku původní karlovarské silnice uvedenou do provozu v první polovině 70.let, epizoda seriálu se ovšem odehrává již v roce 1962.
2021-08-27 07:09:57
Jj. Pamatuju si že dokonce ke stejnému nástupišti.
Jozef napsal:
Ale reálne. Medzinárodné vlaky od Berlína ptrdsa jazdili na stanicu Praha Stred,
2021-07-26 05:55:26
Jozef
Ale reálne. Medzinárodné vlaky od Berlína ptrdsa jazdili na stanicu Praha Stred,
2021-07-25 22:32:54
Petr Fiala
Je zajímavé, že ta ulička ve skutečnosti nikam nevede. Bláha by tedy tudy nikam neodešel.
2021-06-19 19:26:10
Ivo
Ve skutečnosti mjr. Zeman ale takto z Měděnce odchází, směr k nádraží a dále na spojovací cestu od Vejprt do Chomutova.
2021-05-25 19:50:21
Jirka
V tom baraku mel chvili studio David Koller.
2020-09-22 15:07:25
Na webových stránkách majorzeman.eu resp. http://majorzeman.eu/index.php/mista-nataceni/146-studna se píše:
...pokud jde o domek Brůnovic rodiny a celou zeď se zahradou, tak tohle bylo vše postaveno pro účely natáčení za Barrandovem a dnes to již neexistuje, takže není co srovnávat.
petr napsal:
nevite, prosim, kde se nachazi ten barak se studnou? Diky :-)
2020-04-18 21:28:45
petr
nevite, prosim, kde se nachazi ten barak se studnou? Diky :-)
2020-04-18 21:12:35
Pavel
Nejedná se o most pro zde vyfocený, ale o most který je součástí čističky odpadních vod a je cca o 1 Km dál.
2018-12-06 15:25:22
Gruberová
Našla jsem chybu v textu. Na náměstí nefotil Jiří Hradec, ale jiný příslušník SNB
2017-09-18 19:05:57
Richard
Ted je to vila Kelnera z PPF nejbohatšího čecha.
2016-10-04 23:39:26
Ďakujeme za upozornenie. Po prekontrolovaní miesta bola fotografia zmazaná a GPS presunuté na správne miesto.
Fanda napsal:
Promin ale fotka skutecnosti je spatne,ta nova fotka je z mista cca o 100m dal , tenkrat tam tato dlazdenka nebyla jen kolejiste a vjezd zadny, foto herecky je z mista hlavni vratnice/vjezdu, dum v pozadi je uz stejne tak jako vratnice zbourany , Nechci byt rejpal, je skvely ze se tu clovek muze podivat na to srovnani , tenkrat a dnes.Zdravim Fanda, porovnani
2016-05-20 09:15:28
Fanda
Promin ale fotka skutecnosti je spatne,ta nova fotka je z mista cca o 100m dal , tenkrat tam tato dlazdenka nebyla jen kolejiste a vjezd zadny, foto herecky je z mista hlavni vratnice/vjezdu, dum v pozadi je uz stejne tak jako vratnice zbourany , Nechci byt rejpal, je skvely ze se tu clovek muze podivat na to srovnani , tenkrat a dnes.Zdravim Fanda, porovnani
2016-05-17 08:42:52
Vašek Humpl
Ale onen ústav, který v r. 1984 vyhořel byl přímo na okraji Měděnce, ne? Tedy pokud je pomníček na místě, kde ústav ve skutečnosti stál, tj. u dnešního Obecního úřadu. Nebo se pletu? VH
2015-04-02 16:36:24
MAIDEN napsal:
Dobrý den.Fotku jsem už dvakrát poslal,ale bohužel nevím kde skončila.
PC napsal:
To je zaujímavá informácia! Naozaj som zvedavý na tú fotografiu z Kamenného Přívozu.
Martin Čermák napsal:
Toto není řeka Ohře.Je to řeka Sázava,obec Kamenný Přívoz.Je to přímo před mou chatou.Fotku dodám.
2015-02-07 13:35:44
PC napsal:
To je zaujímavá informácia! Naozaj som zvedavý na tú fotografiu z Kamenného Přívozu.
Martin Čermák napsal:
Toto není řeka Ohře.Je to řeka Sázava,obec Kamenný Přívoz.Je to přímo před mou chatou.Fotku dodám.
2015-02-07 13:30:29
To je zaujímavá informácia! Naozaj som zvedavý na tú fotografiu z Kamenného Přívozu.
Martin Čermák napsal:
Toto není řeka Ohře.Je to řeka Sázava,obec Kamenný Přívoz.Je to přímo před mou chatou.Fotku dodám.
2015-01-25 01:32:16
Martin Čermák
Toto není řeka Ohře.Je to řeka Sázava,obec Kamenný Přívoz.Je to přímo před mou chatou.Fotku dodám.
2015-01-24 19:41:44
Major Jan Zeman
odpočívadlo je dne po dlouhých 7 letech opravený ale je tam zavora takze se na odpočívadlo nikdo nedostane.
2014-12-29 22:50:36
Aleš
Souhlasím se slovenským kolegou. Jedná se o rybník u Líšna, mimochodem i dnes s velmi čistou a osvěžující vodou po celé léto. Osobně jsem několikrát navštívil. Rybník Olšovec, který myslí mjr. Hradec, se skutečně nachází u Miličína, kde také některé scény z tohoto dílu byly točeny (parkoviště, kde vylézají emigranti z NDR, nebo por. Ládě ve Volze či předjíždějící Josef Abrhám ve 3kodovce (mimochodem na plné čáře). Ale rybník je blíže k Benešovu u Líšna. A.
PC napsal:
Myslím, že až taká blbosť to nie je. Navštívil som obidva rybníky a ten pri Miličíne sa vôbec nepodobá. Navyše tábor pri rybníku pri Miličíne bol založený v 60-tych rokoch minulého storočia, takže v zábere by sa museli objaviť už nejaké objekty z tohoto tábora, podobne ako je to na reálnych fotografiách na stránkach o seriáli. Ani okolie rybníka moc podobné nie je. Nie sú tu žiadne zhodné prvky. Nič v zlom o p. Jelínkovi ale v tejto lokácií sa pravdepodobne zmýlil. Rybník pri Líšne naopak má množstvo zhodných prvkov, hlavne v ďalších záberoch. V našom zábere pozornému návštevníkovi neujde, že na odtokovom kanáli nevidieť otvor, čo vidieť na miličínskom a určite to nie je zvýšenou hladinou, to by bolo už okolie zatopené. V tomto mieste sa celkom prikláňam k názoru Luboša, ktorý na tento rybník upozornil.
Lipinski napsal:
tak to je pekna blbost.na strankach serialu je rybnik jasne zdokumentovan a upozornil na nej sam mistr Jelínek, tak jakypak lisno?!
2014-08-12 15:36:35
Roman B
Škoda, že se Vám nepodařilo zachytit víc vědomostí ze základní školy z českého jazyka ...
Eda napsal:
Škoda že se vám nepodařilo vifotit i dům se studnou zahradu s visokou zdí a vnitřek domu.
2013-12-03 13:43:31
Eda
Škoda že se vám nepodařilo vifotit i dům se studnou zahradu s visokou zdí a vnitřek domu.
2013-11-22 07:21:00
Myslím, že až taká blbosť to nie je. Navštívil som obidva rybníky a ten pri Miličíne sa vôbec nepodobá. Navyše tábor pri rybníku pri Miličíne bol založený v 60-tych rokoch minulého storočia, takže v zábere by sa museli objaviť už nejaké objekty z tohoto tábora, podobne ako je to na reálnych fotografiách na stránkach o seriáli. Ani okolie rybníka moc podobné nie je. Nie sú tu žiadne zhodné prvky. Nič v zlom o p. Jelínkovi ale v tejto lokácií sa pravdepodobne zmýlil. Rybník pri Líšne naopak má množstvo zhodných prvkov, hlavne v ďalších záberoch. V našom zábere pozornému návštevníkovi neujde, že na odtokovom kanáli nevidieť otvor, čo vidieť na miličínskom a určite to nie je zvýšenou hladinou, to by bolo už okolie zatopené. V tomto mieste sa celkom prikláňam k názoru Luboša, ktorý na tento rybník upozornil.
Lipinski napsal:
tak to je pekna blbost.na strankach serialu je rybnik jasne zdokumentovan a upozornil na nej sam mistr Jelínek, tak jakypak lisno?!
2013-10-25 22:27:19
tak to je pekna blbost.na strankach serialu je rybnik jasne zdokumentovan a upozornil na nej sam mistr Jelínek, tak jakypak lisno?!
2013-10-25 12:52:31
horsi obrazek ze serialu uz neumite?vzdyt tam neni nic videt,to je ostuda :/
2013-09-04 17:34:40
Luboš
Zdravím. Podle mého názoru se rybník, kam pan Abrhám strčil mjr. Zemana ve Škodovce do vody, nenachází u Miličína, jak je na tomto i jiných fótech často uváděno, ale poblíž Líšna (rybník Obora). Dokazuje to podoba okolí, které se od doby natáčení v podstatě nezměnila (na rozdíl od rybníka u Miličína..). Poblíž se navic nachází i kaplička, kde si po činu pachatel stopne dodávku Barkase a jede do Jihlavy. Luboš
2013-08-20 15:39:27
joejog
Hasištejn)vlevo vchod do kaple a vpředu vstup na jižní věž z předchozího záběru
2013-04-13 13:51:50
klicin
Nejedná se o Blanku Bítovou, ale Hanku Bízovou :-)
2013-04-02 13:28:59
Za pozornost stojí skutečnost, že oválný obraz s „baronkou z Laubringenu“ (s podobiznou Květy Fialové) je v podstatě kopií obrazu, který se na zámku skutečně nachází. Samotný případ - tedy vyříznutí plátna z obrazu a jeho odcizení - měl mít předobraz ve skutečném činu na zámku v Nelahozevsi.
2013-03-16 09:44:19
Budova restaurace do základu vyhořela v roce 1976, proto vypadá úplně jinak.
2013-02-05 17:34:28
Ďakujeme za upozornenie. Zemepisný názov sme upravili podľa mapy.cz
Petr napsal:
Opět špatně autore. V části obce Obříství-Dušníky já totiž bydlim. Obříství-Dušníky se nacházejí v zadní části obce Obříství, tedy směrem na Chlumín. Podívejte se do GOOGLE Map... Toto místo na fotografii se nazývá Obříství-Štěpánský Most... Byl postaven roku 1912 a je z nýtované oceli. Do té doby tam byl přívoz.
2012-09-13 21:41:58
Petr
Opět špatně autore. V části obce Obříství-Dušníky já totiž bydlim. Obříství-Dušníky se nacházejí v zadní části obce Obříství, tedy směrem na Chlumín. Podívejte se do GOOGLE Map... Toto místo na fotografii se nazývá Obříství-Štěpánský Most... Byl postaven roku 1912 a je z nýtované oceli. Do té doby tam byl přívoz.
2012-09-13 21:07:11
Petr
Pardon, ale to místo je spíše u obce Obříství, nikoliv u Libiše....
2012-09-13 20:58:04
Na tomhle místě, tak trošičku offtopic, se objevila postava št.kpt. Kristek, kterého ztvárnil Jiří Holý. Tentýž Jiří Holý, který v dalších dílech hrál Arnolda Hackela. Seriál byl natolik rozsáhlý, že herci prostě už nestačili. Holý nebyl jediný, kdo si zahrál v seriálu víc rolí. Vzpomínám ještě na F. Filipovského, který zahrál v díle Bestie zubaře, tuším Houdka a v Lodi do Hamburku hrál "vexláka" s léky, a byli i další.
2012-08-12 01:44:27
Honza
Dík pane Yurasch za informaci. Ono se ukazuje, že vždycky se dá najít neco dobrýho. A na tomhle seriálu, byť už nebylo nic jinýho, tak tohle dílo a valčík Oscara Strause, které se tu použily, už stojí za to. Bohužel lze jen litovat, že v dnešních filmech se ani ta trocha neobjeví.A přitom i tohle přispívá dílům k jejich nesmrtelnosti a popularitě. Asi je to o lidech, jejich morálce a cítění vůbec.....
2011-12-07 14:27:58
Skladatel se jmenoval Widor, celým jménem Charles-Marie Widor (1844-1937). Nejedná se o sonátu, nýbrž o toccatu, jeho vůbec nejznámější varhanní skladbu. Ta je součástí rozsáhlejší 5.symfonie pro varhany.
2011-11-10 23:15:38
Honza
V tomhle seriálu se varhaník Michalek vyjadřuje, že měl předat obálku a začít hrát Widerovu sonátu. Nikde jsem tento název nenašel. Ví snad někdo z hudebních fandů či hudebníků, o jakou sonátu vlastně šlo?
2011-11-10 20:22:39
Informaci k Měděnci bych doplnil o skutečnost, že střecha, která je vidět na tomto screenu http://www.filmovamista.cz/screenshots/screenMovie/197/1210694240.jpg je přesně střechou onoho ústavu který samozřejmě v době natáčení ještě stál. Pořád jsme do záběru pokoušeli nacpat nějakou stávající střechu, ale neodpovídal již úhel, až jsme zjistili, že to musí být střecha toho ústavu, dnes je tam malá pamětní deska.
2011-11-08 00:26:57
Něco málo k druhému dílu, můžu potvrdit info o Měděnci, i o výchovném ústavu, ten v roce 1984 vyhořel (možná bude nápověda Requiem pro panenku - je to o tomto požáru výchovného ústavu), dříve od hlavní cesty vedla k ústavu alej, zbytky domu a aleje byli myslím k nalezení ještě kolem roku 1990. Požár ústavu z požáry.cz http://www.pozary.cz/clanek/20975-tragicky-pozar-ustavu-socialni-pece-v-medenci-ocima-hasicu/ Několik mých fotografií http://foto.jaroslavklima.eu/index.php/Medenec
2011-10-28 10:08:38
Studna , tedy dm studna se nachází v obci Vonoklasy, Praha západ, kousek od Černošic....
2011-10-28 09:45:03
Khallessin: ke každéme screenshotu šli přidat až tři reálné fotografie.Možnost přidávat další fotografie ke screenshotům byla ale nedávno zamezena a bude prý povolena až se přejde na novou verzi webu.Pokud chcete vyměnit již svojí vloženou fotografii u screenshotu (lepší záběr, roční období ...) můžete novou fotografii zaslat adminovi.
2011-08-03 00:36:33
Khallessin
Keď urobím lepšiu fotku, môžem ju nahradiť?
2011-08-02 22:44:00
Caukys: Nemáte zač :)
2011-07-03 21:40:26
Wazbic: Díky za přiložený odkaz na stránky u fotografie,zajímavé :-)
2011-07-03 18:35:01
Wazbic: Také jsem něco takového četla,no necháme se překvapit.Stránky o záchraně Lázní sleduji.
2011-04-12 12:21:02
Caukys: také pochybuji, že by se lázně dali ještě zachránit.někde jsem také slyšel, že by se tyto budovy měli zbourat a postavit tam kopie domů.
2011-04-11 21:32:32
Wazbic: Tak jsem Kyselku navštívila opět po roce...katastrofální stav.Dobře jste napsal,že nedoporučujete návštěvu těchto určitých míst.Opravdu obraz bídy a zkázy se nabízí při pohledu na Lázně Kyselka.Letošní dlouhá zima už tak zdevastované budovy ještě více poničila,a je jen otázkou času,kdy se začnou rozpadat úplně.Ani jsem si netroufla jít do všech nepřístupných míst,opravdu je to o život.Něco jsem prošla a dost nafotila,ale do některých míst jsem se vůbec neodvážila.Po zhlédnutí letošního stavu si vůbec nedovedu představit,že by se ještě toto místo podařilo zachránit jako celek.Pan Mattoni se musí v hrobě obracet.
2011-04-04 17:03:55
Wazbic: Díky za odkaz,je to opravdu katastrofální stav.Já to mám nafocené vše jen od silnice,ale chystám se to nafotit podrobně.Jinak tento stav sleduji na webu a je to hodně smutné,že se vůbec nechala dopustit takováto devastace.Ale nejsmutnější je,že toto není jediná památka u nás,která je takto ponechána osudu a devastována.
2011-03-26 09:28:22
Caukys: stav budov lázní je opravdu smutný. tady si můžete prohlédnout ještě nějaké fotky https://picasaweb.google.com/103000103807978449479/2011_03_20MajorZeman?authkey=Gv1sRgCM7Yn_v2yZSOYg#
2011-03-26 02:48:08
Wazbic: Docela jste mi kápnul do noty s vaší přidanou fotografií Kyselky.Tento kritický stav památkově chráněných budov bývalých lázní Kyselka sleduji již hodně dlouho.Je to kousek od mého rodného bydliště (ale i kdyby nebylo) tento stav mě rozhodně nenechává chladnou a také se připojuji k zastavení devastace lázní Kyselka. http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/
2011-03-26 00:55:51
zsobola
Není, celá dekorace vyhořelého domu se studnou byla postavena na Barrandově.
2011-03-16 14:31:49
Neví nekdo jestli je doopravdy v Jinočanech ten barák se zahradou kde se nachazí studna kam skočil Brůna.
2011-03-16 12:25:24
tomas
25.díl Štvanice - paní se šátkem a traktor 50°11´29.70´´ S 14°19´35.99´´ V, a paní se šátkem 50°11´29.01´´ S 14°19´29.00´´ V. Natáčeno v bývalém JZD na Tursku Praha-západ.
2010-02-22 20:11:11
Scéna stretnutia Zemana - Lipinského s Rudym (4. diel) sa natáčala na Skalke ako máme uvedené pri príspevku.
2010-02-17 20:22:13
Petruna zmiňuje že se v Čisovicích natáčely taky záběry z Psího povídání s psem Wellsem.Tak na ten seriál si moc dobře pamatuju,byl to skutečný služební pes okresního oddělení VB u nás v Benešově,kde se také většina záběrů Psího povídání natáčela taky a toho psovoda v tom seriálu hrál opravdový psovod Wellse,pan Fuka. :-)
2010-01-02 22:03:08
jana novotna
kdo mi proda dvd 30 pripadu majora zemana ?
2009-11-23 16:56:43
4tý díl první obrázek není podle mě správný správné místo je hrobka Kinských u sloupu v čechách tam měl Zeman schůzku s Mauerem
2009-11-03 20:50:58
Jan Polák
Fotografie http://www.filmovamista.cz/screenshots/screenMovie/197/1212943698.jpg je určitě strahovská menza ČVUT v Praze (Jezdecká 1920, Praha 6 - Strahov).
2009-06-21 15:39:56
Petr Haller
Díl 17 - Prokleté dědictví. Záběry z dolu byly natáčeny na dnes již zrušeném dole MAX (Maxovka) Libušín u Kladna.
2009-01-14 20:49:06
Steev
to Petruna: nádraží z Návštěvníků dlouho hledám (stejně jako třeba chalupu dědy Drchlíka, pokud ještě stojí), takže za informaci moc děkuji. Příležitostně ho vyfotím
2008-10-22 08:33:30
PC
Bohužiaľ Korunní ul. pri screenshote Trafika z 21. dielu sa nepotvrdilo.
2008-10-01 13:15:02
Petr
Interiéry kláštera z dílu Křížová cesta je klášter na Bílé hoře v Praze. Exteriér je opravdu Sušice
2008-09-17 16:02:38
Nádraží Čisovice v díle Bestie, toť mi je velice blízké, neboť v této obci bydlím:-) Objevilo se např. i v seriálu Návštěvníci, kde se Jan Hartl loučí s Dagmar Patrasovou v posledním díle. A také v seriálu Psí povídání, který proběhl v 80. letech v tv Studiu kamarád. Služební vlčák Wells příslušníka VB stopuje různé zločince. Jednoho z nich lapí přímo na nádraží v Čísovicích.
2008-09-15 02:32:41
Radek
Křížová cesta-pohled na klášter na kopci je kaple Anděla Strážce v Sušicích, ale záběry ze zahrady a dvora kláštera jsou z někama jinama, stačí srovnat tvary věžiček apod.
2008-08-09 08:01:30
PC
K nám. Bořislavka - toto nám. sa údajne objavilo v zábere, keď Zeman prišiel autom po dcéru Lídu pred školu (ČVUT), potom pokračoval v jazde po Evropské ul. a cez Kladenskú ďalej na Veleslavín. V zábere sa objavilo aj nám. Bořislavka. Myslím, že by malo ísť o predposledný alebo posledný diel. Tieto diely však ešte nemám a tak nemôžem informáciu potvrdiť na 100%.
2008-05-11 09:20:31
PC
Vďaka za upozornenie. Chybu som opravil. :)
2008-05-11 09:08:10
honza
Máš blbě souřadnice. Místo E má být W.
2008-05-10 23:22:34
Píšete, že Zeman se natáčel na náměstí Bořislavka v Praze 6. Nemůžu si vzpomenout, co to bylo - díl, scéna.
2008-05-08 09:03:25
PC
Seriál 30 případů majora Zemana má aj vlastné stránky www.majorzeman.cz, ktoré sa okrem iného venujú aj miestam natáčania jednotlivých dielov. Taktiež aj na stránkach www.pancrny.wu.cz sú veľmi dobre spracované miesta niektorých dielov tohoto seriálu.
2007-12-15 11:36:52
Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:
*Kurzíva* nebo _Kurzíva_
**Tučný text** nebo __Tučný text__
#Nadpis první úrovně
##Nadpis druhé úrovně
Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.
Nejnavštěvovanější filmy:
Vyhledávání
Akce
-
suchos se zaregistroval.
-
DrKluge okomentoval místo natáčení Královský hrad z filmu Princezna a písař.
-
sasorts vložil místo natáčení Havárie k epizodě 4. Veselé Vánoce přejí Zelená a Modrý seriálu Chobotnice z II. patra (seriál).
-
sasorts vložil místo natáčení Křižovatka 2 k epizodě 4. Veselé Vánoce přejí Zelená a Modrý seriálu Chobotnice z II. patra (seriál).
-
Lamia83 vložila místo natáčení Pohled na město k epizodě S04E10 Všechny cesty vedou do Říma seriálu Emily v Paříži.
-
klema80 vložil reálnou fotografii k místu natáčení Vlakové nádraží z filmu Případ mrtvého muže.
-
sasorts vložil místo natáčení Křižovatka 1 k epizodě 4. Veselé Vánoce přejí Zelená a Modrý seriálu Chobotnice z II. patra (seriál).
-
Lamia83 vložila místo natáčení Agentura v Římě k epizodě S04E10 Všechny cesty vedou do Říma seriálu Emily v Paříži.
-
sasorts nalezl lokaci místa natáčení Vlak z epizody S04E06 Vánoce na horách seriálu Emily v Paříži.
Nejčerstvější informace
peto1995
Hodnocení: 53419
Mé filmy a seriály (41)
Moje místa (5828)
Mé nálezy (3045)
Vyfotil jsem (0)