Menu

Komentáře

caukys

Máte pravdu, v době hledání jsem tuto informaci nikde nenašla, navíc se psalo jen o Švihově. Prosím o smazání adres,díky. http://www.webmagazin.cz/index.php?stype=all&id=13857

2015-06-01 20:44:26

Komentovaný záběr | Reagovat

Teoretik

Martin Šanda napsal:

Tohle v žádném případě není Švihov! Co by tam taky dělala románská okénka? Vypadá to jako bazilika svatého Jiří na pražském hradě.

To opravdu není Švihov, chtělo by to opravit

2015-06-01 20:16:22

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin Šanda

Podle mohutných pilířů a románského kvádříkového zdiva patrně opět bazilika svatého Jiří.

2015-06-01 18:57:22

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin Šanda

Tahle barokní mříž by taky mohla být v bazilice sv. Jiří, byť v tomhle případě si nejsem jist, ve které části kostela to bylo natáčeno.

2015-06-01 18:54:37

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin Šanda

Tohle v žádném případě není Švihov! Co by tam taky dělala románská okénka? Vypadá to jako bazilika svatého Jiří na pražském hradě.

2015-06-01 18:52:45

Komentovaný záběr | Reagovat

caukys

Kiki: Také mě to napadlo,baziliku jsem srovnávala...a vypadalo to hodně věrně,ale tak nějak mi to pořád připadalo jako přístavba.A hlavně toto je jediné místo ve filmu,kde se kamera nepohnula ani o milimetr a tak jsem se neměla čeho chytit.Je pravda,že si tímto místem nejsem ale vůbec jistá a možná je to opravdu jinde.

2011-02-14 01:33:13

Reagovat

Kiki

Ke screenu "Chodba" s románskými sdruženými okny: Když se u filmu k hradu Švihov tolik dostavovalo, je to hodně těžké určit, zvlášť takhle podle fotek - ale napadlo mě, jestli by to nemohla být okna v bazilice sv. Jiří na Pražském hradě. A nebo se jimi architekt nechal inspirovat a přistavěl je na Švihově? A nebo je to ještě úplně něco jiného?

2011-02-13 18:22:35

Reagovat

Caukys

Jelikož jsem ani po dlouhém hledání nic nenašla,tak jsem si film stáhla.Při mnohačetném opakování scén musím konstatovat,že celý film byl natočen na hradě Švihov.Ze screenshotů to šlo jen stěží rozeznat,ale při podrobné prohlídce filmu se to rozeznat dá.Opravdu skvělá práce architekta.

2011-02-12 05:05:01

Reagovat

Steev

Kiki, souhlas, nějak jsem se unáhlil, omlouvám se a beru zpět.

2011-02-11 09:07:43

Reagovat

Kiki

K ději: Film jsem taky neviděla, ale jestliže se film týká zatčení Jindřicha z Lipé, milence královny Elišky Rejčky (poté, co její dva královští manželé zemřeli), odehrává se tedy v době, kdy Přemysl Otakar II. už byl po smrti (zemřel 1278). A Jindřich z Lipé byl zatčen z popudu královny Elišky Přemyslovny, manželky Jana Lucemburského (Eliška Rejčka byla její nevlastní matka). V dějinách tedy proti sobě stály dvě královny Elišky: Eliška Rejčka, jejímž spojencem byl Jindřich z Lipé, a Eliška Přemyslovna, jejímž spojencem byl Vilém Zajíc z Valdeka.

2011-02-11 08:18:41

Reagovat

Caukys

Steeve:Měla jsem za to,že když jsi fotil k Popelce,tak že máš třeba více fotek.A hlavně že spíše poznáš kde jsou dostavby,já s tím mám docela problém.Zkusím tedy ještě porovnávat...jestli něco objevím.

2011-02-10 23:35:36

Reagovat

Steev

to Caukys: Švihov tu úpoznávám asi na dvou místech venku a dvou uvnitř, jinak se zas za takového znalce nepovažuji, ale hlavně já ho mám na digitálu nafocenjen velmi málo, v podstatě je vše směřováno k Popelce. Ještě mám připomínku k ději. Film jsem neviděl, ale Jana Hlaváčová těžko mohla hrát Elišku Přemyslovnu. Ta v té době ještě dávno nebyla na světě, královskou vdovou po Přemyslu Otakaru II,. byla Kunhuta, řekl bych, že jde o ní

2011-02-10 20:48:18

Reagovat

Caukys

Steeve: Na Švihově jsem sice byla,ale v těch dostavbách se hodně ztrácím.Ty by jsi to mohl rozluštit a jistě máš i pěkné fotky.Já mám pouze pár fotek a ještě nekvalitních,tak už více nebudu přidávat.

2011-02-10 17:25:38

Reagovat

Caukys

Také jsem se dopracovala k tomu stejnému odkazu,nic dalšího jsem zatím nenašla ;-)

2011-02-10 15:52:41

Reagovat

Kiki

Z rozhovoru s filmovým architektem Jindřichem Goetzem: "...Když se promítal Královský omyl, lidé mi psali, kde se to točilo. Dokonce soutěžili, kdo to uhodne. Jeden divák se dostal nejblíž a napsal: „Podle znaku jsem pochopil, že by to mohl být hrad Švihov, ale ten nemá další dvě nádvoří.“ Tak jsem ho ujistil, že skutečně je to Švihov a ta dvě nádvoří že jsem tam prostě dostavěl..." Zdroj: http://pisecky.denik.cz/kultura_region/pi_20100720goetz.html

2011-02-10 11:11:29

Reagovat

Vlož komentář - Filmový záběr - komnata (00:02:58)

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

marhan

Hodnocení: 32902

Mé filmy a seriály (61)

Moje místa (1459)

Mé nálezy (1048)

Vyfotil jsem (1833)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 2.42