Menu

Komentáře

trempík

Hoši, vy jste tak šikovní :) Každopádně diskuzi zavírám tím, že necháváme jako lokaci místa Dědkův Mlýn. Ale máte pravdu, je to jako přes kopírák :D

2024-07-17 02:06:00

Komentovaný záběr | Reagovat

JirkaRybka

A pro úplnost ještě letecké foto 1974, dokonce v barvě. Zoom je potvora, vyrobil ve filmu dojem ostré zatáčky v pravém úhlu s odbočkou vlevo.

2024-07-16 11:02:11

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

podoba

2024-07-16 06:11:37

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

DrKluge napsal: ...a jak se to neskutečně podobá...

Ta podoba je opravdu veliká, jako kdyby to místo zkopírovali. Zajímavý je, že jen o pár metrů vzdálený místo "Láďa jede jako závozník", je už dávno objevený a dokonce dvakrát nafocený :)

2024-07-16 05:03:06

Komentovaný záběr | Reagovat

JirkaRybka

A jo, on se tam skrývá ještě druhý můstek! V tom případě je to opravdu tam, a konečně vím kde jsem dělal pořád chybu. Díky za rozuzlení.

ladak1 napsal:

Za tým Dědkův mlýn: Stopro je to tam. (....)

2024-07-15 17:58:44

Komentovaný záběr | Reagovat

DrKluge

Ano, to sedí přesně jak něco na hrnec :-)) je to opravdu nachlup ono. Starý pohled v Google na silnici to dosvědčil. To místo na Moravě je Ždírec a jak se to neskutečně podobá je v linku: https://mapy.cz/turisticka?source=firm&id=2266990&pid=99493404&newest=1&yaw=3.026&fov=1.571&pitch=0.241&x=16.2646398&y=49.3762631&z=19&ovl=8

...natočit si 3D tak, aby byl kostel vlevo a:

https://mapy.cz/turisticka?source=firm&id=2266990&pid=99493404&newest=1&yaw=2.948&fov=1.571&pitch=0.190&x=16.2656349&y=49.3756370&z=17&ovl=8

...stromy vlevo, mohli dorůst- je to 50 let ! ...terén za Tatrou je tam prudce padající- asi úprava při rozšíření silnice. Mosty,rovný úsek...Zatáčky dle scr.jakbysmet... ale je to opravdu D.mlýn.

ladak1 napsal:

Za tým Dědkův mlýn: Stopro je to tam. Ta autobusová zastávka je vlevo, na zaběr už se těsně nevešla. Zábradlí úplně vpravo patří k prvnímu můstku přes Loděnici, dvojice zábradlí vzadu patří k tomu druhému můstku. Odpovídá to úplně přesně, nic lepšího nikde nenajdete. Viz Mapa z r.2011.

DrKluge napsal:

Strpění...to doložím i pár obrazy.Jinak u Dědka je autobusová zastávka a na Moravě ne - na scr.taky nevypadá že je na ní dost místa....je otázne taky kdy byla zřízena. Tož maló chvilku...

Lipinski napsal:

Může nám teda tým Morava ukázat, kde a jak byl přesvědčenej, že to je tam a né tady.

JirkaRybka: Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-15 13:53:52

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Za tým Dědkův mlýn: Stopro je to tam. Ta autobusová zastávka je vlevo, na zaběr už se těsně nevešla. Zábradlí úplně vpravo patří k prvnímu můstku přes Loděnici, dvojice zábradlí vzadu patří k tomu druhému můstku. Odpovídá to úplně přesně, nic lepšího nikde nenajdete. Viz Mapa z r.2011.

DrKluge napsal:

Strpění...to doložím i pár obrazy.Jinak u Dědka je autobusová zastávka a na Moravě ne - na scr.taky nevypadá že je na ní dost místa....je otázne taky kdy byla zřízena. Tož maló chvilku...

Lipinski napsal:

Může nám teda tým Morava ukázat, kde a jak byl přesvědčenej, že to je tam a né tady.

JirkaRybka: Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-15 12:11:01

Komentovaný záběr | Reagovat

DrKluge

Abych nezapomněl...u jízdy tahačem je bezpočet střihů...není problém filmovat herce na místě řidiče - to ukočíruje i s B-čkem na uzavřené silnici, ovšem tahat těžký přívěs řízený hercem už problémem je. Tudíž filmována asi reálná přeprava s profíkem a je to i dost blízko budované přehrady.

DrKluge napsal:

Strpění...to doložím i pár obrazy.Jinak u Dědka je autobusová zastávka a na Moravě ne - na scr.taky nevypadá že je na ní dost místa....je otázne taky kdy byla zřízena. Tož maló chvilku...

Lipinski napsal:

Může nám teda tým Morava ukázat, kde a jak byl přesvědčenej, že to je tam a né tady.

JirkaRybka: Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-15 10:10:41

Komentovaný záběr | Reagovat

DrKluge

Strpění...to doložím i pár obrazy.Jinak u Dědka je autobusová zastávka a na Moravě ne - na scr.taky nevypadá že je na ní dost místa....je otázne taky kdy byla zřízena. Tož maló chvilku...

Lipinski napsal:

Může nám teda tým Morava ukázat, kde a jak byl přesvědčenej, že to je tam a né tady.

JirkaRybka: Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-15 10:01:35

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

Může nám teda tým Morava ukázat, kde a jak byl přesvědčenej, že to je tam a né tady.

JirkaRybka: Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-15 08:30:50

Komentovaný záběr | Reagovat

sasorts

Ano, ta branka byla hlavním potvrzením, že se jedná o správné esíčko. Je to už 50 let od natáčení... S pozdravem sasorts

Lipinski napsal:

Na gm z roku 2011 je dokonce vidět ta zelená branka, na stejném místě jako ve filmu.

2024-07-15 07:01:39

Komentovaný záběr | Reagovat

trempík

Zdravím, chlapci :)

za mě podle GoogleMaps se přikláním k tomu, že slimejš silnice odpovídá. Navíc i ta branka, co poslal Lipinski, docela odpovídá. Navíc Láďa (ladak1) nyní přidal další záběry z lokality v okolí, na které mrknu, a otázka zní, proč by jeli kvůli jedné zatáčce na Moravu? Film je točen v roce 1974 a za tu dobu se mohlo místo úplně změnit, přeci jen jsou ale znaky, které sedí pořád :)

Radim

Lipinski napsal:

Na screenu je vlevo vidět plot zahrady, kterej je tam v úplně stejnym tvaru dodnes, za mě určitě jo.

2024-07-14 22:24:31

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Nojo, je to tak, sedí to výborně :) Mně teda bylo divný, proč by jeden záběr jezdili točit někam jinam, když dalších několik s Tatrou je tady v okolí...

Lipinski napsal:

Na gm z roku 2012 je dokonce vidět ta zelená branka, na stejnym místě jako ve filmu.

2024-07-14 21:54:51

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

tady

2024-07-14 21:27:04

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

Na gm z roku 2012 je dokonce vidět ta zelená branka, na stejnym místě jako ve filmu.

2024-07-14 21:19:22

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

Na screenu je vlevo vidět plot zahrady, kterej je tam v úplně stejnym tvaru dodnes, za mě určitě jo.

2024-07-14 21:12:12

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

A kde je to místo na Moravě, ať na to můžem mrknout?

DrKluge napsal:

Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě, kde to hodně souhlasí...kupř.T813 najede do pravotočivé zatáčky a ihned je na mostě, u Dědkova mlýna je ovšem před mostem mírná levotočivá... Na Moravě jsou 2 mosty, na scr.ten první není moc vidět.

2024-07-14 20:37:35

Komentovaný záběr | Reagovat

JirkaRybka

Souhlasím, že Dědkův mlýn nejspíš ne. Zkoumal jsem tohle místo v průběhu let vícekrát (láká to...), ale průběh silnice vůbec neodpovídá.

DrKluge napsal:

Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě (....)

2024-07-14 18:59:32

Komentovaný záběr | Reagovat

DrKluge

Je to opravdu ono? Našel jsem místo na Moravě, kde to hodně souhlasí...kupř.T813 najede do pravotočivé zatáčky a ihned je na mostě, u Dědkova mlýna je ovšem před mostem mírná levotočivá... Na Moravě jsou 2 mosty, na scr.ten první není moc vidět.

2024-07-13 23:44:09

Komentovaný záběr | Reagovat

PC

Ďakujeme za upozornenie, adresu miesta sme opravili a nesprávnu fotografiu zmazali.

Lada napsal:

Tak toto není pravda. Filmový záběr je na schodiště ubytovny č. 4 a nachází se pod restaurací U řeky. Budova je již zbourané a je z ní jen základ. To co je na snímku je areál staveniště pro Ingstav.

2023-11-30 21:48:48

Komentovaný záběr | Reagovat

Lada

Tak toto není pravda. Filmový záběr je na schodiště ubytovny č. 4 a nachází se pod restaurací U řeky. Budova je již zbourané a je z ní jen základ. To co je na snímku je areál staveniště pro Ingstav.

2023-11-30 10:22:56

Komentovaný záběr | Reagovat

zoombii

Ahoj všem, tak jsem možná našel to místo jak jede tatra 813 s valníkem a buldozerem. Doufám že se nepletu, teď jsem si ten film stáhnul a kouknu na to, držte palce.

2016-03-19 11:15:21

Komentovaný záběr | Reagovat

miisa

konecne se me zadarilo najit misto kde byla piskovna pri stavbe dalesicke prehrady,misto je zarostlé,nejlepe je k poznani asfaltova silnice a hlavne zatacka v levo kudy jelo nakladni auto mix.pobliz piskovny stala i betonarka.

2011-05-29 21:11:58

Reagovat

paulinka

no jo,to se pozná šikovnej kluk:),moc pěkný...

2009-09-19 09:56:56

Reagovat

Vlož komentář - Filmový záběr - Láďa jede jako závozník (01:09:33)

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

Kiki

Hodnocení: 32695

Mé filmy a seriály (41)

Moje místa (1687)

Mé nálezy (2466)

Vyfotil jsem (523)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 0.94